سفارش کارتن بسته بندی از بازار کارتن و تحویل در کمترین زمان

هر چه که تجارت الکترونیک در دنیا و در ایران از رونق بیشتری برخوردار شود میزان سفارش کارتن بسته بندی برای محصولات و کالاها نیز بیشتر می شود. این امر به وضوح در کشور ایران در یک دهه گذشته قابل مشاهده است. از یک دهه گذشته با رونق فروشگاه ها و شرکت هایی که یک محصول برای عرضه و بسته بندی دارند کاملا محسوس است که سفارش کارتن بسته بندی بیشتر شده است. بنابراین یکی از عوامل موثر بر افزایش خرید و فروش و سفارش کارتن بسته بندی رونق خرید و فروش اینترنتی بوده است. به جرات میتوان گفت که در دنیای امروز اگر یک کسب وکار بزرگ وارد عرصه خرید و فروش اینترنتی به کمک بسته بندی های مناسب فروش آنلاین نشود در چند سال آینده با چالش بسیار جدی مواجه خواهد شد. کما اینکه نمونه این مطلب را شاید شما هم در واقعیت دیده باشید.

افزایش سفارش کارتن بسته بندی بدلیل گستردگی حوزه ها و بازار

عامل دیگر تاثیر گذار بر افزایش سفارش کارتن بسته بندی بدون شک حوزه بسیار وسیع و گسترده بازار کارتن بسته بندی می باشد. این مورد که حتی بدون در نظر گرفتن سفارش های اینترنتی نیز هر روز درحال افزایش است یکی از تاثیرات تمایل کسب و کارها به سمت برندینگ و برند کردن نام و شرکت خود می باشد. دلیل این امر هم می تواند هزینه پایین به نسبت کیفیت کار باشد. زیرا شما با هزینه نچندان زیادی به نسبت سایر روش های تبلیغات می توانید از طریق ثبت سفارش کارتن بسته بندی با طرح لوگو و برند خود یک تبلیغات سودمند و پربازده را بصورت ماندگار برای مدت زمان بالا انجام دهید. به این خاطر میگوییم که سفارش کارتن بسته بندی چاپی با طرح لوگو بر روی کارتن کیفیت بالا و هزینه مناسب دارد. البته در این زمینه بدون شک زمینه کاری شما بسیار تاثیر گذار است.

تبلیغات با چاپ طرح لوگو روی کارتن و سفارش کارتن بسته بندی آری یا خیر؟

درصورتی که بخواهید با چاپ لوگو روی کارتن سفارش کارتن بسته بندی اختصاصی بدهید اما نمیدانید که این کار تا چه میزان برای معرفی کسب و کارتان مفید است می توانید از بازار کارتن و کارشتاسان ان راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا 15 دقیقه مشاوره کاملا رایگان هدیه ما به شماست از آن استفاده کنید.

اهمیت بسته بندی محصول : معنی ، سطح ، کارکردها

بسته بندی به فرایند طراحی بسته مانند ظروف و غیره اشاره دارد. بسته بندی نقش زیادی در موفقیت بازاریابی یا عدم موفقیت بسیاری از محصولات به ویژه برای محصولات مصرفی غیر بادوام نقش بسیار مهمی دارد. بسته بندی نه تنها از محصول محافظت می کند بلکه به عنوان ابزاری تبلیغاتی نیز عمل می کند. بعضی اوقات مشتریان کیفیت محصول را از بسته بندی آن ارزیابی می کنند. بسته بندی نقش مهمی در موفقیت بسیاری از محصولات مانند خمیر دندان ، چای ، ویفر و غیره بازی کرده است و از آن به عنوان فروشنده خاموش یاد شده است. در موارد خاص چنین بسته ای تا زمانی که مصرف کننده آماده استفاده از محصول باشد حفظ می شود. به عنوان مثال ، بسته پلاستیکی جوراب درحالیکه در موارد دیگر چنین بسته بندی در طول عمر محصول مانند بطری حامل مربا یا سس گوجه فرنگی و غیره استفاده می شود.

افزایش سفارش بسته بندی محصولات با عوامل ظاهری

بسته بندی ثانویه بسته بندی اضافی است که برای محافظت از آن به یک محصول داده می شود. چنین بسته بندی تا زمانی که مصرف کننده بخواهد شروع به استفاده از محصول کند ، حفظ می شود. مثلا. صابون گلابی معمولاً در جعبه قرار می گیرد. مصرف کننده ابتدا جعبه را میکند وقتی که مایل به استفاده از آن است و بیش از آنکه از دستمال پلاستیکی برای گرفتن صابون نیز صرفنظر کند جعبه را دور میریزد. بسته بندی به تمایز محصول کمک می کند. رنگ ، اندازه ، مواد و غیره در بسته بندی به مشتری کمک می کند تا کیفیت محصول را ارزیابی کند. به عنوان مثال ، ویفر سیب شرکت های مارک دار محلی و مارک های تجاری تأثیر متفاوتی در ذهن مشتریان می گذارد ، همه اینها به دلیل تفاوت در بسته بندی آنها است.