روش‌های ارسال

سرعت خرید را لمس کنید

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند ماه های تابستان ، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

بازار کارتن با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم کرده است. در حال حاضر طرح تحویل موتوری درتهران فعال شده است

تهران:

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در همه روزهای هفته وجود دارد و سفارش‌‌‌‌های با ارزش بیش از چهارصد هزار تومان در شهر تهران رایگان ارسال می‌شوند.

کرج:

سفارش‌ها در شهر کرج، مطابق بازه زمانی که از طرف بازارکارتن با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل داده می‌شود که بسته به زمان ثبت سفارش، همان روز یا روز بعد خواهد بود.

سایر شهرستانها

امکان تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 12 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، 3-5 روز بعد وجود دارد. سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
نکات:

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی بازار کارتن، با وجود اینکه تابحال ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی ازسفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، از این به بعد محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر خواهد کرد. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.

– تحویل رایگان فقط شامل سفارش‌‌‌‌هایی با ارزش بیش از چهارصدهزار تومان  و در شهر تهران می‌شود. هزینه ارسال سفارش‌های زیر چهارصد هزار تومان برای همه نقاط شهرتهران 20000 تومان ثابت است.

– هزینه ارسال برای سایرشهرها براساس تعرفه باربری میباشد .

– اگرمبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.

–  لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود.(بعد از خارج شدن پیک بازار کارتن هر گونه کم بود اجناس بر عهده بازار کارتن نخواهد بود )

– برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی درحضور همکاران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.
– سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

– اگر ارسال سفارش مشمول هزینه باشد (سفارش‌های با مبلغ زیر 400 هزار تومان در روش تحویل اکسپرس ) هزینه ارسال در فاکتور درج می‌شود و دریافت هرگونه مبلغ اضافی هنگام تحویل کالا تخلف محسوب می‌شود. در صورت مشاهده چنین مواردی لطفاً مراتب را جهت پیگیری از طریق ایمیل info@test.com به بازار کارتن اطلاع دهید.